måndag 4 juni 2012

Boob-job

Startat veckan med ett bröstjobb (inte det som plastikkirurgerna i stan pysslar med, även om ni som sett mig live kanske tycker det skulle vara passande) och sålt lite bröst (inte på gatan - tror jag skulle fått förbli fattig då - medicinen är inte riktigt lika knusslig med storlek hit och dit) till forskningen. Mammografi och biopsi i bröst - vad gör man inte för att slippa från några timmars plugg =)? Dessutom får jag inte träna eller lyfta tungt nu efteråt, stackars mig..=) Nu var ju "lönen" ganska blygsam men det går alltid att tänka på att det var för en god sak + att jag belönade mig själv med att shoppa lite.. Hittade lite godis på min favoritaffär Myrorna. Nu längtar jag bara tills jag tentat färdig så jag får sommarrensa allt gammalt ur min garderob..

Inga kommentarer: