söndag 11 mars 2012

Blä

Tyvärr har jag inget datahaveri eller annan giltig orsak till min frånvaro här.. Verkligen ledsen men det händer inte så mycket spännande - och när det väl händer får jag MAGSJUKA!! Alltså vad är det, 10 år sen sist och nu ska jag visst bli sjuk, mitt i en spännande tävlingshelg på LRK. Å denna besvikelse.
Kul att de har fixat så fint och proffsigt på klubben. Nu kan man betala med kort i cafeterian (som alla har längtat efter det), klassens resultat visas på storbildsskärm i ridhus och cafeteria och det är en helt ny flashig hinderpark i manegen. Om jag lyckas komma ihåg att flytta över bilderna från min mobil ska jag visa lite nya blanka hinder..
Nu ska jag försöka häva i mig glaset med nyponsoppa som jag stirrat fientligt på en stund..

2 kommentarer:

Linda sa...

Det var verkligen jättesnyggt allt som de fixat och grejat.

Hörde av Kajsa att du var sjuk, när jag träffade henne igår. Hennes sambo (?) var riktigt trevlig också och verkade gilla Anton. synd bara att du inte var där och kunde surra med oss.

Bikers2011 sa...

Stackars min lilla älskling!
Krya på dig - jag längtar efter att träffa dig!
Kram mamma
PS Bälingebesöket var som vanligt såååååå trevligt! De hälsade till er alla.