torsdag 21 maj 2009

Snart sommarlov..

Jag lever. Faktiskt. Bara varit lite off-line ett tag. Nu är det långhelg hemma och snaart sommarlov! Det ska bli så skönt att slippa åka fram och tillbax mellan Umeå och Luleå hela tiden, bara en liten tenta kvar den 5:e.
Jobbat i natt och ska jobba även natten som kommer, lite lagom mjukstart inför sommaren. Mindes inte att det var så skönt att sova på dagen som det faktiskt är...mmm..
Här känns det som att sommaren kommit på riktigt, vaknar man och det INTE är sol blir man besviken, ungefär som när man är utomlands.
Det har även hunnit bli tävlingssäsong utomhus här, åkte och kollade när Maria och Q tävlade i Boden förra helgen. De tävlingarna gick tyvärr inomhus eftersom de hade så dåligt underlag. Trist! Jag hade laddat med Elton och tänkte sitta i en campingstol och dricka kaffe och ha det skönt.. =(
Lilla Q skötte sig iaf fint och hade 2 rosetter med sig hem för felfria rundor i 0.90 och 1.00. I helgen ska Maria vara i Gbg så då blir det jag som får trimma med Q och även sitta upp på Russ en sväng. Förhoppningvis är det jag och inte han som bestämmer när jag ska sitta av oxå..

Inga kommentarer: