fredag 4 april 2008

Oj vad tiden går =)

Ja jag blev precis påmind om att det är dax att uppdatera nu...men det händer faktiskt inte så mycket här. Jag har varit tillbax i Umeå snart en vecka och ska vara kvar här till torsdag nästa vecka. Första helgen i Umeå faktiskt. Jag var ju lite kaxig tidigare och tänkte att jag skulle stanna här åtminstone var 3:e helg för att spara lite på busspengarna, men det är ju ganska skönt att vara hemma hos grabbarna....
Imorgon ska jag vara hela dagen ute på ridklubben och titta på tävlingar, en tjej i klassen ska vara med och jag har i ett svagt ögonblick lovat hjälpa henne med att fläta man och sånt... Typ som jag inte alls kan... hon startar kl.8 på morgonen så det blir att ställa väckarklockan tidigt imorgon. Dessutom är det ju faktiskt en hel del Lule och Pitefolk som ska vara med så det blir skojigt.
Ikväll blir det glass och TV. Söndag däremot. Söndag är pluggdag. Lovar.

Inga kommentarer: