måndag 7 april 2008

Helggrejer

Jaha så var första helgen i Umeå avklarad. Det gick bra. Trodde den skulle bli outhärdligt lång i min lilla lya, men det fungerade bra. Annars är jag ju en vardagsmänniska, jag gillar vardagar, blir stressad och bara rastlös av att vara ledig.
Lördagen var jag på hästtävling från halv sju på morgonen till halv åtta på kvällen. Umeå RF hade första lagomgången i elitserien så det var en riktigt kul dag. Roligt att se några Lulebor hoppa oxå. Söndag hälsade jag på en kompis som bor 20 min promenadväg bort och blev bjuden på kladdkaka. Mums!
Trött i helgen så jag har sovit massor med timmar oxå. Det var nice.
Rapporter från Haparanda säger att prinsessan Ida har det bra där och att hon än så länge sköter sig fint.. Kul att höra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Härligt att första helgen i Umeå gick bra! Det var väl perfekt att det var lite hästtävling då också =)
Hör av dig om du vill surra någon kväll!
Vi hörs, ha det så bra!
Kram kram VO