torsdag 2 augusti 2007

Bikiniväder hitåt

Åhh..vad jag är trött på detta eviga regnande. Blåsigt och ruggigt dessutom, det är faktiskt sommar nu, vad är det som gått snett??!! Idag gjorde jag och mamma vår årliga tur till Boden för lite shopping efter en god och näringsriktig lunch på Lenas café i Vändträsk, Café Rävasten. Massa mumsig mat och fika landade i magen innan vi drog vidare. Alltid lika mysigt att besöka cafét, tänkte fota lite men eftersom jag är värdelös på att få med mig kameran så blir det tyvärr inga bilder denna gång.. too bad! Gå in via länken istället och kika hur hon har det.. Min shopping idag slutade med två doftpåsar från Lenas place och tro det eller ej, vad hittade jag på vägen hem, jo en BIKINI! Nu jäklar ska det väl ändå bli sommarväder! I påsen från Rävasten fick det dessutom idag följa med en flaska jordgubbssaft och ett gäng goda kanelbullar.

Inga kommentarer: