torsdag 6 augusti 2009

Lazy day

Idag har det perfekt väder, helt i min smak. Några moln och lite fläkt i luften. Suttit ute och haft mysigt med Elton på baksidan. Det här är min idé om mysig plats att vila på;

..och det här är Eltons uppfattning om dito..

Jaja det är tur att smaken är som baken annars skulle det bli trångt i solstolen.

Annars har vädret senaste dagarna verkligen gett mig en match. På jobbet natten som var trodde jag att jag höll på att bli sjuk (svininfluensan?? =) haha) gick omkring hela natten med ett fruktansvärt tryck i ansiktet och huvudet. Öm i hårbotten och på huden i ansiktet och riktigt tyngdkänsla i bihålorna..usch, men min teori är att det beror på vädret. Jag är faktiskt aldrig sjuk =) bestämde mig ändå för att det var läge för vilodag - en riktig lazy day - idag.


Inga kommentarer: